Club van 50

Voor iedereen die harmonie St. Franciscus een warm hart toedraagt is er: de club van 50!

Voor het bedrag van 50 euro per jaar wordt u lid van deze speciale groep sponsoren.

Uw geld zal goed worden besteed, want het is uitsluitend bedoeld voor onze grootste en belangrijkste kostenpost; het vervangen en onderhouden van onze instrumenten.

Wij kunnen alleen muziek maken met goede instrumenten. En u kunt ons daarbij helpen.

Schrijf u in als lid van de club van 50! Ga voor informatie naar onze contact & info pagina.clubv50-logo.png

Onze sponsoren

Naast onze huidige sponsors komt Harmonie Sint Franciscus uit Babberich graag in contact met andere bedrijven en instellingen die ons structureel of projectmatig willen ondersteunen.

Uiteraard leveren wij graag een tegenprestatie.

Heeft u interesse of wilt u meer informatie, ga naar ons contact en informatie pagina.

SponsorKliks

Via onderstaande link is het mogelijk de Harmonie te steunen zonder dat het u iets kost.

Wanneer u online iets wilt gaan bestellen, klik dan op onderstaande link en zoek de website op waar u de bestelling wilt plaatsen.

Per winkel wordt er een percentage van uw afrekenbedrag afgedragen aan de Harmonie.

SponsorKliks | Gratis sponsoren!

Binnenkort

13 apr